სამოქმედო გეგმა
სკოლა
|
სსიპ ქ.ტყიბულის N 1 საჯარო
|
მასწავლებელი
|
მაია ბოჭორიშვილი
|
პროგრამა
|
სამოქალაქო განათლების საგნობრივი ოლიმპიადისათვის
მოსწავლეების მომზადება
|
პროგრამის ტიპი
|
კლასგარეშე დამატებითი მუშაობა მოსწავლეთა ჯგუფებთან(X-XII კლასები)
|
პროგრამის ხანგრძლივობა
|
4 თვე (სექტემბრიდან დეკემბრის ჩათვლით)
პროგრამა განახლებადია ახალი სასწავლო წლიდან მოთხოვნებისა
და საჭიროებების გათვალისწინებით
|
პროგრამის მიზანი
|
·
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
· მოსწავლეთა აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების
განვითარების ხელშეწყობა
· ესგ-ით გათვალისწინებული შედეგების მიღწევის ხელშეწყობა
· ინფორმაციის მოპოვების, დამუშავების
და ორგანიზების უნარი
·
მსჯელობა-დასაბთების უნარი
· ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარი
|
სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
|
· ინდივიდუალური
მუშაობა
· წყვილებში
მუშაობა
· ჯგუფური
მუშაობა
· ჩანაწერების
გაკეთება
· ტესტირება
· წერილობით
და ვიზუალურ წყაროებზე მუშაობა
· ესე-ებზე
მუშაობა
|
პროგრამის მიმართულებები ესგ-ს
მიხედვით
|
· პიროვნული
განვითარება
· მდგრადი
განვითარება
· თვითმმართველობა
და მმართველობა
|
პროგრამის შესრულება
N
|
თემა
|
მიზანი
|
მიღწევის გზები
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
დრო
|
1
|
პიროვნული განვითარება
|
მოქ.IX.1.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საკუთარი პიროვნული თვისებები, მისწრაფებები და შესაძლებლობები
მოქ.IX.3.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობა პიროვნების განვითარებისათვის
მოქ.X.3.მოსწავლეს
შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური მოქალაქის თვისებები
მოქ.IX.2.მოსწავლეს
შეუძლია განსაზღვროს საკუთარი ადგილი და მნიშვნელობა
საზოგადოებაში
|
·
განმარტავს ადამიანურ ღირსებას, მოჰყავს მაგალითები
ცხოვრებიდან
·
მსჯელობს იმპულსურ ქცევასა და ნებელობით ქცევას შორის
·
აკავშირებს ადამიანის უფლებებსა და თავისუფლებებს
საქართველოს მოქალაქის მოვალეობასთან
·
მსჯელობს თავისუფალი პიროვნების აქტიური მოქალაქეობისათვის
აუცილებელ პირობებზე საზოგადოებაში
·
სწავლობს ესეს დაწერის სტრატეგიებს
|
1.მინი ლექცია
2.გასული წლების
ოლიმპიადების ტესტური დავალებების განხილვა და ანალოგიური დავალებების შესრულება.
3.ინტერნეტში
მოძიებული მასალების (ვიდეო გაკვეთილები) ანალიზი
4.მხატვრული ნაწარმოების განხილვა
|
1.დამხმარე
სახელმძღვანლოები
2.ისტ-ის
რესურსები
3.წინა ოლიმპიადების
მასალები.
4.ფილმები.
5.რა არის თავისუფლება
ტ. 1
|
21/09
28/09
05/10
12/10
|
2
|
მდგრადი განვითარება
|
მოქ.IX.8.მოსწავლეს
შეუძლია საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საფუძვლებსა და პირობების კვლევა
(საერთაშორისო ორგანიზაციები)
მოქ.X.6.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფის
საშუალებები (საერთაშორისო ორგანიზაციები)
მოქ.X.7.მოსწავლეს
შეუძლია სამოქალაქო საზოგადოების ძირითადი საფუძვლების კვლევა
მოქ.IX.7.მოსწავლეს შეუძლია
ერთმანეთთან დააკავშიროს საქართველოს მრავალფეროვნების ძირითადი მახასიათებლები
|
· მონაწილეობს
დისკუსიაში რას ნიშნავს სამოქალაქო საზოგადოება, გამოთქვამს მოსაზრებას პოლიტიკური
პარტიების , საზოგადოებრივი ორგანიზაციებისა და მასმედიის როლის შესახებ
· მონაწილეობს
დისკუსიაში „აქვს თუ არა ჩვენს საზოგადოებას კანონიერების კულტურა
· განიხილავს
საქართველოს მოსახლეობის მრავალფეროვნებას, როგროც საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისა
და ტოლერანტობის საფუძველს
|
1.მინი-ლექცია
2.ინტერნეტ
რესურსებზე
მუშაობა(პლაკატების
და რუკების
იდენტიფიცირება)
3.გასული წლების
ოლიმპიადების მასალებზე მუშაობა.
|
1. სასკოლო
სახელმძღვანელო
2. რუკები და
დიაგრამები
3. ინტერნეტ
რესურსები
4.ოლიმპიადებზე
გამოყენებული ტესტები
|
19/10
26/10
02/11
09/11
16/11
|
3
|
თვითმმართველობა და მმართველობა
|
მოქ.X.11.მოსწავლეს
შეუძლია იმსჯელოს მოქალაქეების როლის შესახებ
ქვეყნის დემოკრატიულ განვითარებაში (პროექტების წერა)
მოქ.IX.9.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციური უფლებები და თავისუფლებები
მოქ.IX.9.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციური მოვალეობები და პასუხისმგებლობები
მოქ.X.9.მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის სისტემისგანვითარების პროცესი
შემაჯამებელი
შეხვედრა
|
·
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის
კონსტიტუციური უფლებები და თავისუფლებები, მოვალეობები და პასუხისმგებლობა
·
ირჩევს აქტუალურ პრობლემას; მოიპოვებს ინფორმაციას,
რომლის ანალიზის საფუძველზე წერსკონკრეტული პრობლემის გადაჭრის გეგმას
·
მსჯელობს დემოკრატიის ჩასახვის და განვითარების შესახებ;
ადარებს საქართვლოსა და რომელიმე სხვა ქვეყნის მაგალითებს
|
1.მინი-ლექცია
2.ინტერნეტ
რესურსებზე
მუშაობა (ვიდეო
ლექციები)
3.გასული წლების
ოლიმპიადების მასალებზე მუშაობა.
|
1.
„თანამშრომლობა საზოგადიებრივი სარგებელისთვის“
2.
საქართველოს
კონსტიტუცია
3.
ოლიმპიადებზე
გამოყენებული ტესტები
|
30/11
07/12
14/12
21/12
28/12
|
მონაწილეთა სია
სახელი და გვარი | კლასი | ||
1
|
კობახიძე
თამარი
|
11
|
|
2
|
ქარქაშაძე
დავით
|
11
|
|
3
|
გურაბანიძე
ნიკა
|
11
|
|
4
|
ქაშაკაშვილი
დავით
|
11
|
|
5
|
ბრეგაძე
გიგა
|
11
|
|
6
|
ქასრაშვილი
გიორგი
|
11
|
კარგად შედგენილი სამუშაო გეგმაა. გმადლობთ
ОтветитьУдалитьგმადლობთ
Удалитьმეც ვისარგებლებ თუ შეიძლება
ОтветитьУдалитьდიდი სიამოვნებით
ОтветитьУдалить